ПЛАКАТ ІЗ СТІНИ

Уявімо, що ви – затятий автомобіліст та шанувальник техніки. Вам 35. Тобто, на світ ви з’явились у 1986-му. Ще з дитинства вам подобалися машинки, бавилися виключно машинками, все обмальовували машинками. На стінах вашої кімнати не було вільного місця – скрізь висіли постери з машинками. Серед усіх друзів дитинства, ви володіли найбільшим автопарком іграшок. Ви знали назви всіх машинок на дорогах. Легко впізнавали їх, навіть, по окремим частинам екстер’ера, не кажучи вже про емблеми. Звісна річ, що ще змалечку вимагали від батьків купляти вам журнали про машики. Та, певно, що у татовій сталевій конячці ви могли сидіти годинами. Особливо, за кермом. Або ж уважно слідкувати за ходом її ремонту та сумлінно подавати гаєчні ключі. Засинаючи, ви із захопленням розглядали машинки із постерів, затримуючи погляд на одній, улюбленій. Неодмінно, головною мрією дитинства було бажання якомога швидше зрости, заробити багато грошей та придбати собі ту жадану супер-тачку.  

Минали роки, ви дорослішали. Обрій виключно автомобільних інтересів почав наповнюватись іншими цікавостями життя. Навчання, робота, подорожі, одруження, діти – нові цінності, які стали відвойовувати собі місце у вашому свідомому просторі. Як і будь-який середньостатистичний сім’янин згодом ви придбали якийсь середньостатистичний автомобіль. Подібний до того, що був у вашого батька. Стоячи в заторі та відтворюючи в пам’яті своє дитинство, ви, певно, згадали і про ту улюблену машинку із постера. Обтічну, яскраву, із скляним ковпаком, наче космічний шатл на колесах. Chevrolet Corvette Indy Concept.

Публічний дебют концептуального «Ветта» відбувся на Детройтському авто шоу в 1986-му. Саме три з половиною десятиріччя тому. Родзинкою вражаючого боліда було центральне розміщення двигуна – нечувана справа для передньомоторних Corvette. Захоплююче здивування викликали й технічні характеристики: V8, 32 клапани, 2,6 літра, близько 600 к.с. По механічній частині вирізнялась наявність повного приводу, всіх керованих коліс, активної підвіски та модних «сліпих» фар. Як і належить міжпланетному зорельоту, у надрах було приховано величезну кількість електроніки. Зокрема, на підйомних угору дверцятах розташувалася ціла комп’ютерна клавіатура із дисплеями камер заднього виду. На ковпаку керма змонтували невеличку цифрову панель приладів. Також була інстальована й навігаційна система – річ вживана на той час лише у військових. Рульове керування здійснювалось «по проводах», а за розподілом тяги слідкував трекшн-контроль. Виставкова машина являла собою лишень неходовий макет. Однак схвальна реакція глядачів підштовхнула до створення двох робочих версій із звичайним 5,7-літровим двигуном, над яким дещо почаклували факіри Lotus.

До серійного випуску в оболонці п’ятої генерації Corvette дісталося багато іновацій Indy Concept. Так само, як і згодом до вашого середньостатистичного автомобіля. Окрім двох головних – центрального розташування двигуна та зіркового зовнішнього вигляду. Можливо, саме тому зараз у вас середньостатистичний автомобіль, а Chevrolet Corvette Indy Concept так і залишився супер-тачкою із плакату на стіні.  

 

    

     

 

 

 

 

 

Реставрация ретро автомобилей, Прокат Ретро автомобилей, Продажа запчастей на классические авто, Литература и прочие услуги связаные с ретро тематикой.

Copyright 2008-2018 retromobile.com.ua