КРОКОДИЛ

Якось автомобільна спільнота оминула одну дуже важливу подію 1976-го року. Вона відбувається в самий перший місяць кожного нового року. Шкода, бо нині це сталося вже в 45 раз. Так-так, я про ювілей Mercedes-Benz W123.

При першому погляді на цей автомобіль, враження справляється двояке. Начебто такий собі простий лінійно-немудрений дизайн. Якийсь звичайний для свого часу салон. Багато скла, достатньо хрому. Але – ніт! Не поспішайте з висновками, адже думки зміняться, якщо уважно придивитись до деталей та проїхавшись. Магія краси екстер’єру криється в неймовірній пропорційності форм із початком від центрального переламу радіаторної решітки. Досить стримані, але витончені молдінги саме в тих місцях, де їм і належить бути. Виразні обрамлення віконних контурів. Видовжені рельєфні задні ліхтарі. Все вказує на те, що кропітка робота селекційного відбору фахівців інженерії покращила породу. Ви розумієте – вам сяє справжня зірка Мерседес.
Перетворення вашої свідомості триватиме, коли підключити тактильні сприйняття. Вишукані ручки дверцят ледь помітним приємним лязганням відкриють шлях до внутрішнього світу W123. Опинившись на водійському місці, розумієш, що все навколо настільки зручне, наскільки це взагалі можливо. Наче сам Ісус по завершенні роботи проектувальників присів у машину та підкорегував своїм Божим дотиком усі їхні недоліки. Сидіння, від яких не втомлюєшся. Кермо, за яке хочеться триматись. Перемикачі та кнопки, які розташовані, де потрібно та функціонують, як слід.
Поїздка на «сто двадцять третьому» окреме задоволення. Про динаміку можна щось говорити, якщо під капотом бензиновий двигун, починаючи з об’єму 2,3 літри, або 3-літровий дизель. В цих випадках автомобіль досить жвавий і вельми швидкий, навіть, по міркам сьогодення. Автоматична трансмісія певним чином мрійлива, але не на стільки, аби викликати роздратування. Головний кайф отримуєш від їзди по нерівним дорогам. Вірно прорахована кінематика «передка», підвантаженого двигуном, та масивна балка «задка», якорями чіпляють колеса за асфальт, ніжно пружинячи під вибоїнами. На трасі – це танк, якому не потрібна, навіть, колія. На висоті й звукоізоляція. В стандарті ще дискові гальма усіх коліс та гідропідсилювач керма. Рівень комфорту цього автомобіля й досі недосяжний для багатьох сучасних льогковиків.

Mercedes-Benz W123 став однією із перших вживаних іномарок, завезених з Європи на терени Незалежної України. Його позитивні якості гідно оцінила чисельна армія водіїв, від столичних таксистів, до ужгородських контрабандистів. За відповідні форми та розповсюджену палітру зелених відтінків, йому, навіть, дали прізвисько «крокодил». Широка гама кузовів та двигунів разом із неперевершеною надійністю дозволили отримати титул наймасовішого Мерседеса усіх часів. Всього було випущено майже 2,7 млн. екземплярів. Та незважаючи на такий величезний тираж «сто двадцять третій» поступово натрапляє на нову хвилю популярності. Тепер вже серед ретровиків. То ж, із 45-річчям і довгих літ!   

 

    

     

 

 

 

 

 

Реставрация ретро автомобилей, Прокат Ретро автомобилей, Продажа запчастей на классические авто, Литература и прочие услуги связаные с ретро тематикой.

Copyright 2008-2018 retromobile.com.ua